تصمیم‌گیری در مورد افزایش قیمت ۳ محصول ایران‌ خودرو
بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
تصمیم‌گیری در مورد افزایش قیمت ۳ محصول ایران‌ خودرو
معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو با بیان اینکه مدارک ارائه شده از سوی این شرکت به کمیته قیمت‌گذاری خودرو کامل بوده است، گفت: در جلسه آینده کمیته قیمت‌گذاری خودرو در مورد پیشنهاد افزایش قیمت ۳ محصول ایران خودرو تصمیم‌گیری خواهد شد.

فارس:علی اصغر سرایی‌نیااظهار داشت: برای افزایش قیمت 3 محصول ایران خودرو شامل گراند ویتارا، تندر 90 و برخی مدل‌های پژو 206 پیشنهادمان را به کمیته قیمت‌گذاری خودرو ارائه کرده‌ایم.

وی افزود: پس از ارائه پیشنهاد اولیه، از ما خواستند تا مدارک بیشتری را به کمیته قیمت‌گذاری ارائه کنیم که ما نیز این کار را انجام دادیم و فرم جدیدی نیز تکمیل و به کمیته ارائه شد.

سرایی‌نیا ادامه داد: هنوز در مورد پیشنهاد ما تصمیم‌گیری نشده و امیدواریم در جلسه هفته جاری کمیته قیمت‌گذاری خودرو در این مورد تصمیم‌گیری شود.

معاون فروش ایران‌خودرو با بیان اینکه تولید ویتارا حدود یک سال است که با ضرر بیش از 5 میلیون تومان همراه است، گفت: این خودرو یک محصول لوکس و مورد توجه افراد مرفه جامعه است و به همین دلیل لزومی ندارد که برای افرادی که توان خرید بالایی دارند تخفیف ایجاد کنیم تا به شرکت ضرر وارد شود.

 



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت9:37---25 بهمن 1390
سلام


خسته نباشید


مطالب زیبایی دارید اگه میشه الان چت کنیم


میشه؟


متظرتونم!!!!!!


حتما بیای


خونه 28


mina0120


بیایا؟


ممنون

پاسخ:نمی تونم کار دارم ممنون که سر زدید حوصلهی دوستی اینترنتی رو هم ندارم خدافص


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 444
بازدید دیروز : 396
بازدید هفته : 861
بازدید ماه : 840
بازدید کل : 124426
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ